Prijsvraag: win een Holland Packing T-shirt

In onze vorige nieuwsbrief vertelden wij dat de waan van de dag voor ons de dagelijkse praktijk is. De prijsvraag luidde: maar wij zien iedere dag de waan ook nog op een andere manier. Weet jij op welke manier? Vervolgens is er massaal gereageerd. Zo dacht iemand dat wij ons iedere dag in een groene, beboste omgeving bevinden. En iemand anders dacht dat de waan ‘iets is wat van binnen leeft en bij Holland Packing ten uitvoer wordt gebracht’.

Er is maar één oplossing en dat is: wij zien de waan in het hout dat wij iedere dag gebruiken en verwerken. “Planken, balken etc., scheef, ruw, beschadigd, doordat er langs het hout een bruine streep loopt (op de plaats waar de bast van den boom zit of gezeten heeft, ook bles genaamd).” Aldus de Geïntegreerde Taalbank (GTB).

Eén iemand had het goed: Henk. In zijn reactie laat hij weten dat hij werd ‘geregeerd door de waan van de dag’ en zo bij de andere betekenis van de waan uitkwam. Daarbij heeft hij wel hulp gehad van ‘Google, onze grote vriend’.

Nieuwe prijsvraag
Wij willen jullie bedanken voor de reacties. Daarom zijn we een nieuwe prijsvraag gestart. Hoeveel kubieke meter hout gebruiken wij per jaar? Laat het ons weten via marketing@hollandpacking.nl en wie weet win jij dat stoere Holland Packing T-shirt.

Actualiteiten

Beste vriend tegen schokken: de schokrecorder

5.11.2018 - Holland Packing maakt steeds vaker gebruik van schokrecorders. Dat zijn geavanceerde schokindicatoren waarmee het bedrijf precies kan zien waar en wanneer een product een schok of stoot krijgt.

Holland Packing snoept gezond met Werkfruit

5.11.2018 - Gezonde werknemers zorgen voor een gezond bedrijf. Daarom biedt de directie van Holland Packing haar werknemers al anderhalf jaar lang iedere week een kist van Werkfruit aan.

Dit is wél rocket science

5.11.2018 - Holland Packing draagt geregeld zijn steentje bij aan bijzondere projecten. Zo maakt het kosteloos de kist voor de raketten die studenten van de Technische Universiteit Delft bouwen.