Benieuwd naar het gezicht achter de nieuwsbrief van Holland Packing?

Een jaar geleden is Holland Packing een samenwerking gestart om de maandelijkse nieuwsbrief een boost te geven. Ben jij benieuwd wie het gezicht is achter de artikelen in de nieuwsbrief?

Aangenaam, mijn naam is Nicole Roelands en ik ben bedrijfsjournalist. Een jaar geleden kwam ik in contact met Ed Vermeulen, algemeen directeur van Holland Packing. Hij merkte dat hij inspiratie miste voor de maandelijkse nieuwsbrief. We zijn in gesprek gegaan en zo tot een nieuwe strategie gekomen.

De ideeën voor de nieuwsbrief komen tot stand tijdens een maandelijkse brainstormsessie met Ed. De combinatie van zijn kennis en mijn nieuwsgierigheid, zorgt telkens weer voor verrassende invalshoeken voor artikelen. Ed laat mij vrij om rond te lopen binnen het bedrijf en met medewerkers te spreken. Die verantwoordelijkheid en vrijheid is de basis voor een goede invulling van de nieuwsbrief.

Heb jij een prangende vraag voor Holland Packing die wij kunnen behandelen in de nieuwsbrief? Of heb je een idee voor een artikel? Laat het ons weten via marketing@hollandpacking.nl.

Actualiteiten

Beste vriend tegen schokken: de schokrecorder

5.11.2018 - Holland Packing maakt steeds vaker gebruik van schokrecorders. Dat zijn geavanceerde schokindicatoren waarmee het bedrijf precies kan zien waar en wanneer een product een schok of stoot krijgt.

Holland Packing snoept gezond met Werkfruit

5.11.2018 - Gezonde werknemers zorgen voor een gezond bedrijf. Daarom biedt de directie van Holland Packing haar werknemers al anderhalf jaar lang iedere week een kist van Werkfruit aan.

Dit is wél rocket science

5.11.2018 - Holland Packing draagt geregeld zijn steentje bij aan bijzondere projecten. Zo maakt het kosteloos de kist voor de raketten die studenten van de Technische Universiteit Delft bouwen.